Πανεπιστημιούπολη, TK 45110, Ιωάννινα
26510 07436

Main Menu

Σημαντικές ανακοινώσεις

 

Ανακοινώνεται το ωρολόγιο πρόγραμμα του ακαδημαϊκού έτους 2022-2023 (συνημμένο αρχείο).

 

 

Το Τμήμα Ιατρικής της Σχολής Επιστημών Υγείας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων (αρμόδιο για τη διοικητική στήριξη του προγράμματος) αναγγέλλει πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για φοίτηση στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Βασικές Βιοϊατρικές Επιστήμες», το οποίο οδηγεί στην απονομή Διπλώματος Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Μ.Σ.) στις Βασικές Βιοϊατρικές Επιστήμες, τριών κατευθύνσεων και καλεί τους ενδιαφερομένους να υποβάλουν αίτηση για την κάλυψη είκοσι τεσσάρων (24) θέσεων μεταπτυχιακών φοιτητών για το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023.

Οι σπουδές είναι πλήρους φοίτησης, διάρκειας τριών (3) ακαδημαϊκών εξαμήνων που αντιστοιχούν σε 90 πιστωτικές μονάδες (ECTS). Δεν υπάρχουν δίδακτρα.

Δικαίωμα υποβολής αίτησης για την εισαγωγή στο Π.Μ.Σ. «Βασικές Βιοϊατρικές Επιστήμες» έχουν κάτοχοι τίτλου τριτοβάθμιας εκπαίδευσης της ημεδαπής ή κάτοχοι τίτλου, αναγνωρισμένου ως ισότιμου, της αλλοδαπής, καθώς και συναφών Τμημάτων ΤΕΙ. Οι κάτοχοι πτυχίων της αλλοδαπής υποχρεούνται να προσκομίσουν βεβαίωση από τον ΔΟΑΤΑΠ αντιστοιχίας/ισοτιμίας με ελληνικά ΑΕΙ.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν περισσότερες πληροφορίες για τις κατηγορίες πτυχιούχων που δύνανται να θέσουν υποψηφιότητα στην ιστοσελίδα του Τμήματος Ιατρικής http://bit.ly/2RRWmZD, ΦΕΚ 1916/30-5-2018 /Αποφ. 14751.

Ανακοινώνεται ότι αιτήσεις για την εισαγωγή στο Π.Μ.Σ. «Βασικές Βιοϊατρικές Επιστήμες» στο Τμήμα Ιατρικής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων θα υποβάλλονται από τη ΔΕΥΤΕΡΑ  25/7/2022 και ώρα 10:00 π.μ. έως και τη ΔΕΥΤΕΡΑ 26/9/2022 και ώρα 23:59 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ στον σύνδεσμο:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe7kdDHrVFn8kaEWf_MFe3-rUaEwT7jX7_z8DxB9O_TaJt_Og/viewform?usp=sf_link

Επισημαίνουμε ότι η φόρμα θα ανοίξει τη ΔΕΥΤΕΡΑ 25/7/2022 και ώρα 10:00 π.μ. και οι ενδιαφερόμενοι για να έχουν πρόσβαση σε αυτή, θα πρέπει να έχουν ή να δημιουργήσουν λογαριασμό Google (υπάρχουν σχετικές οδηγίες στο συνημμένο αρχείο).

Η τελική επιλογή των υποψηφίων θα ολοκληρωθεί με τη συνέντευξη, η οποία θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά.

Η αίτηση συνοδεύεται από τα δικαιολογητικά, όπως φαίνονται παρακάτω.

Σημειώνεται ότι αιτήσεις χωρίς τα απαραίτητα δικαιολογητικά δεν γίνονται δεκτές. 

 

ΟΔΗΓΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΗΣ του ΑΡΧΕΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ

Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι να συμπληρώσουν και να υπογράψουν την αίτηση υποψηφιότητας και στη συνέχεια να συγκεντρώσουν τα παρακάτω έγγραφα:

1) Αίτηση υποψηφιότητας

2) Αντίγραφο πτυχίου

2α) Πιστοποίηση ΔΟΑΤΑΠ για πτυχία αλλοδαπής

3) Αντίγραφο Αναλυτικής Βαθμολογίας ΠΠΣ

4) Αναλυτικό βιογραφικό σημείωμα

5) Φωτοτυπία αστυνομικής ταυτότητας (και τις δύο όψεις)

6) Τίτλος πιστοποίησης γλωσσομάθειας (εάν υπάρχει)

7) Δύο Συστατικές επιστολές (εάν υπάρχουν)

H αίτηση και όλα τα υπόλοιπα έγγραφα πρέπει να σκαναριστούν σε ΕΝΑ ενιαίο αρχείο PDF με την ανωτέρω σειρά ασπρόμαυρα, με ανάλυση όχι παραπάνω από 150dpi. Εναλλακτικά, τα έγγραφα μπορούν να φωτογραφηθούν (με ανάλυση ΟΧΙ παραπάνω από 3 mega pixels). Το ενιαίο αρχείο θα μεταφορτωθεί στη φόρμα, πατώντας το αντίστοιχο κουμπί.

ΠΡΟΣΟΧΗ! Το όνομα του αρχείου θα είναι το επώνυμο και το όνομα του/της αιτούντος/αιτούσας, π.χ. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ.pdf

Τέλος, πρέπει να γίνει ΥΠΟΒΟΛΗ (submit), πατώντας το σχετικό κουμπί.

Πληροφορίες σχετικά με τα δικαιολογητικά: 26510 07521 (ώρες 11:00 έως 13:00).

Πληροφορίες για τεχνική βοήθεια: gianstam@uoi.gr

 

Υπεύθυνη

Πάτρα Βεζυράκη MD,PhD

Δ/ντρια ΠΜΣ ΒΒΕ

Δ/ντρια - Καθηγήτρια Φυσιολογίας

pvezirak@uoi.gr

2651007575

6944204601

 

Καλούνται οι φοιτητές του Τμήματος Ιατρικής που θα περατώσουν τις σπουδές τους στην επαναληπτική εξεταστική του ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2022 να υποβάλουν ηλεκτρονικά στον παρακάτω σύνδεσμο τις αιτήσεις για χορήγηση πτυχίου και τη συμμετοχή τους στην ορκωμοσία του Οκτωβρίου 2022.

Οι αιτήσεις με τα συνημμένα δικαιολογητικά θα γίνονται δεκτές ΜΕΣΩ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ από σήμερα έως και 25/9/2022 στον σύνδεσμο 
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScAJ07Q4LI4QwH7S28S39kqPM2XAUNZq8zhruc9bde8h8OOWw/viewform?usp=sf_link  

(απαιτείται σύνδεση στον Πανεπιστημιακό λογαριασμό).

 

1.Εκτυπώστε τη συνημμένη αίτηση χορήγησης πτυχίου συμπληρώστε, σημειώστε την σχετική ημερομηνία και υπογράψτε την. Συμπληρώστε στον κενό χώρο τα επιπλέον μαθήματα στα οποία εξεταστήκατε ή θέλετε να αφαιρέσετε)

2.Συγκεντρώστε τα απαιτούμενα έγγραφα με την παρακάτω σειρά:

α) Αίτηση χορήγησης πτυχίου.
β) Ευκρινές φωτοαντίγραφο της αστυνομικής ταυτότητας/διαβατηρίου (και τις δύο όψεις).
γ) Υπεύθυνη δήλωση περί μη ύπαρξης εκκρεμοτήτων με τη Φοιτητική Μέριμνα (κατοικίες).

Την βεβαίωση της Κεντρικής Βιβλιοθήκης περί μη ύπαρξης εκκρεμοτήτων ΘΑ ΤΗΝ ΖΗΤΗΣΕΙ Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ από την Βιβλιοθήκη μετά το πέρας της προθεσμίας των αιτήσεων χορήγησης πτυχίου.

3.Σαρώστε ασπρόμαυρα, με ανάλυση όχι παραπάνω από 150dpi, σε ΕΝΑ (1) αρχείο PDF όλα τα έγγραφα που έχετε συγκεντρώσει.

Εναλλακτικά τα έγγραφα μπορούν να φωτογραφηθούν (με ανάλυση ΟΧΙ παραπάνω από 3 mega pixels)

Για να δημιουργήσετε αρχείο PDF από φωτογραφίες των εγγράφων τοποθετήστε κάθε φωτογραφία (ανά σελίδα) σε ένα κείμενο του WORD και αποθηκεύστε το ως PDF.


ΠΡΟΣΟΧΗ! Το όνομα του αρχείου PDF θα είναι το επώνυμο και το όνομά σας. Π.χ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ.pdf.

Ακολουθήστε τις οδηγίες που θα βρείτε στη φόρμα για να την συμπληρώσετε.

ΠΡΟΣΟΧΗ: οι αιτήσεις πρέπει να είναι ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΜΕΝΕΣ και να αποσταλούν ΜΑΖΙ με τα δικαιολογητικά στο ένα και μοναδικό αρχείο pdf που θα υποβληθεί. 

Συμπεριλάβετε το έγγραφο από την Ελληνική Αστυνομία ΜΟΝΟ  σε περίπτωση απώλειας της Ακαδημαϊκής ταυτότητας.

 

 

Ανακοινώνεται το ακαδημαϊκό ημερολόγιο 2022-2023 του Τμήματος Ιατρικής (συνημμένο αρχείο).

Η ηλεκτρονική εγγραφή των πρωτοετών φοιτητών γίνεται στο Πληροφοριακό Σύστημα Ηλεκτρονικών Εγγραφών 2022 του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων στο διάστημα από την Πέμπτη 1η Σεπτεμβρίου 2022 έως και την Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2022, στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://eregister.it.minedu.gov.gr.

Η διαδικασία της ταυτοποίησης είναι υποχρεωτική προκειμένου να ολοκληρωθεί η εγγραφή τους και να τους χορηγηθούν κωδικοί πρόσβασης στις υπηρεσίες του Πανεπιστημίου μας. 

Για την ταυτοποίηση και την ολοκλήρωση της εγγραφής τους, καλούνται οι εισακτέοι να καταθέσουν αυτοπροσώπως ή να αποστείλουν στην Γραμματεία του Τμήματος Ιατρικής ταχυδρομικά ή με υπηρεσία ταχυμεταφοράς (με την ένδειξη στο φάκελο «εγγραφή πρωτοετούς φοιτητή»), τα εξής επιπλέον δικαιολογητικά με ημερομηνία αποστολής από Δευτέρα 12 έως και  Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2022:

  1. Εκτυπωμένη και υπογεγραμμένη την Αίτηση Εγγραφής, την οποία υπέβαλαν στην ηλεκτρονική πλατφόρμα των εγγραφών και η οποία περιλαμβάνει μοναδικό αριθμό πρωτοκόλλου.
  2. Εκτυπωμένο το συμπληρωμένο το Έντυπο Επικαιροποίησης Προσωπικών Στοιχείων Φοιτητή (Α7α, επισυνάπτεται)
  3. Εκτυπωμένο και υπογεγραμμένο το Έντυπο Δήλωση Ενημέρωσης για τον Κανονισμό Προσωπικών Δεδομένων (Α4, επισυνάπτεται)
  4. Ευκρινές φωτοαντίγραφο της Αστυνομικής Ταυτότητας (και τις 2 όψεις) του πρωτοετή φοιτητή (δεν χρειάζεται επικύρωση).
  5. Μία (1) φωτογραφία του φοιτητή, τύπου Αστυνομικής Ταυτότητας.

Εάν οι φοιτητές δεν συμπλήρωσαν το Ατομικό Στατιστικό Δελτίο Φοιτητή κατά την ηλεκτρονική τους εγγραφή, έχουν τη δυνατότητα να εισέλθουν εκ νέου στο σύστημα για να το συμπληρώσουν, χρησιμοποιώντας το ΑΜΚΑ τους στην ακόλουθη διεύθυνση:  https://elstatforms.statistics.gr/deltio_fititi/deltio_fititi_login.jsp

Η κατάθεση των απαραίτητων δικαιολογητικών για την ταυτοποίηση και την ολοκλήρωση της εγγραφής μέσα στις ανακοινωθείσες ημερομηνίες, είναι δυνατό να γίνει και από νομίμως εξουσιοδοτημένο πρόσωπο. Το νομίμως εξουσιοδοτημένο πρόσωπο θα πρέπει να έχει μαζί του και να καταθέσει στη Γραμματεία του Τμήματος τη νόμιμη εξουσιοδότηση, καθώς και αντίγραφο της Αστυνομικής του Ταυτότητας, μαζί με τα δικαιολογητικά του πρωτοετή φοιτητή

Επισημαίνεται ότι εντός των επόμενων ημερών θα ακολουθήσει ανακοίνωση με τις οδηγίες για την δημιουργία ιδρυματικού λογαριασμού.

 

Ταχυδρομική Διεύθυνση:

Γραμματεία Τμήματος Ιατρικής

Κτίριο Διοίκησης, 1ος όροφος

Πανεπιστημιούπολη Ιωαννίνων

45110 Ιωάννινα

 

Ανακοινώνεται η προκήρυξη υποτροφιών από το Ταμείο Αρωγής απόρων Μεσσήνιων φοιτητών της Ιεράς Μητροπόλεως Μεσσηνίας για το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023. 

Περισσότερες πληροφορίες στη συνημμένη προκήρυξη.

 

 

Οι εξετάσεις των μαθημάτων "Γερμανικά για Ακαδημαϊκούς σκοπούς" και "Γερμανικά για Ιατρικούς σκοπούς" θα πραγματοποιηθούν στην Τρίτη 06.09 και ώρα 14.30 στην αίθουσα 222 του Κέντρου Ξένων Γλωσσών.
 
Η διδάσκουσα
Ιωάννα Κατερίνη
 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

Αφορά τους:

  1. επιτυχόντες των πανελλαδικών εξετάσεων έτους 2022
  2. τους επιτυχόντες με την ειδική κατηγορία πασχόντων από σοβαρές παθήσεις
  3. τους επιτυχόντες με την ειδική κατηγορία Ελλήνων Πολιτών της Μουσουλμανικής Μειονότητας της Θράκης

Ξεκινά η εγγραφή των επιτυχόντων των Πανελλαδικών Εξετάσεων έτους 2022 και της ειδικής κατηγορίας των πασχόντων από σοβαρές παθήσεις στις Σχολές και τα Τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, η οποία θα πραγματοποιηθεί ηλεκτρονικά, κατά το διάστημα από, Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2022  έως και Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2022

Η εγγραφή των επιτυχόντων πραγματοποιείται στο ανωτέρω διάστημα υποχρεωτικά ηλεκτρονικά, μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος Ηλεκτρονικών Εγγραφών 2022. 

Οι επιτυχόντες μπορούν να έχουν πρόσβαση στο Πληροφοριακό Σύστημα Ηλεκτρονικές Εγγραφές 2022 του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://eregister.it.minedu.gov.gr 

Για την είσοδό τους  στην ηλεκτρονική εφαρμογή:

Α. οι επιτυχόντες των Πανελλαδικών Εξετάσεων έτους 2022, εισάγουν τον 8ψηψιο κωδικό εξετάσεων υποψηφίου ως όνομα χρήστη και ως κωδικό ασφαλείας (password), τον ίδιο που χρησιμοποίησαν για την εισαγωγή τους στην ηλεκτρονική εφαρμογή του Μηχανογραφικού Δελτίου. 

Β. Οι επιτυχόντες της ειδικής κατηγορίας των πασχόντων από σοβαρές παθήσεις έτους 2022, εισάγονται στην ηλεκτρονική εφαρμογή εγγραφής με τον ίδιο τρόπο που χρησιμοποίησαν για την εισαγωγή τους στην ηλεκτρονική εφαρμογή της Αίτησης-Μηχανογραφικού Δελτίου Σοβαρών Παθήσεων, χρησιμοποιώντας ως όνομα χρήστη τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) που αναγράφεται στο Μηχανογραφικό τους Δελτίο και ως κωδικό ασφαλείας αυτόν που ήδη έχουν διαμορφώσει για την πρόσβαση στο Μηχανογραφικό Δελτίο σοβαρών Παθήσεων.

Ειδικά για τους επιτυχόντες των Πανελλαδικών Εξετάσεων θα υπάρχει υποστήριξη από τις σχολικές μονάδες για θέματα πρόσβασης στην εφαρμογή των Ηλεκτρονικών Εγγραφών. Σε κάθε περίπτωση, προς διευκόλυνση  όλων των επιτυχόντων, στην ηλεκτρονική εφαρμογή θα παρέχεται αναλυτικό εγχειρίδιο χρήσης με οδηγίες για κάθε βήμα της εφαρμογής.

Στην περίπτωση που οι επιτυχόντες είχαν εγγραφεί από προηγούμενο έτος σε πρόγραμμα σπουδών α΄ κύκλου Τμήματος ή Σχολής Α.Ε.Ι. ή Α.Ε.Α. της ημεδαπής, είναι υποχρεωμένοι μέσω του ίδιου Πληροφοριακού Συστήματος, να δηλώσουν τη Σχολή ή το Τμήμα, στο οποίο είναι ήδη εγγεγραμμένοι, αιτούμενοι έτσι, ταυτόχρονα τη διαγραφή τους από αυτό, προκειμένου να ολοκληρωθεί η εγγραφή στη νέα Σχολή ή στο νέο Τμήμα επιτυχίας τους.  Οι επιτυχόντες που είχαν εγγραφεί από προηγούμενο έτος σε πρόγραμμα σπουδών α΄ κύκλου Τμήματος ή Σχολής Α.Ε.Ι. ή Α.Ε.Α. της ημεδαπής, αλλά έχουν προχωρήσει ήδη στη διαγραφή τους, απευθυνόμενοι κατευθείαν στη Γραμματεία του παλαιού Τμήματος/Σχολής  το προηγούμενο διάστημα (πριν την έναρξη της ηλεκτρονικής διαδικασίας), είναι επίσης υποχρεωμένοι να δηλώσουν στο ίδιο σημείο της ηλεκτρονικής εφαρμογής το  Τμήμα ή Σχολή  της προηγούμενης εγγραφής.  Οι εγγεγραμμένοι φοιτητές σε Τμήματα καταργηθέντων ΤΕΙ θα αιτούνται τη διαγραφή τους, πρώτα αναζητώντας το Ίδρυμα (Πανεπιστήμιο) στο οποίο εντάχθηκε το παλαιό Τμήμα και εν συνεχεία το παλαιό Τμήμα του ΤΕΙ, από το οποίο επιθυμούν να διαγραφούν. Προς διευκόλυνση των αιτούντων, στο μενού Στοιχεία Τμημάτων παρέχεται αναλυτική λίστα, με την αντιστοίχιση των Τμημάτων των πρώην ΤΕΙ με τα Πανεπιστήμια  στα οποία έχουν ενταχθεί μέχρι την ολοκλήρωση της μεταβατικής λειτουργίας τους.

Η αίτηση εγγραφής των επιτυχόντων μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος  του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων ενέχει χαρακτήρα Υπεύθυνης Δήλωσης. Οι επιτυχόντες μετά την είσοδο τους στην εφαρμογή θα καλούνται να συμπληρώσουν τον προσωπικό τους Αριθμό Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (ΑΜΚΑ), ο οποίος θα επιβεβαιώνεται μέσω διαλειτουργικότητας με το Εθνικό Μητρώο ΑΜΚΑ. Μεταξύ των υπόλοιπων στοιχείων που ο χρήστης καλείται να συμπληρώσει στην ηλεκτρονική  αίτησης εγγραφής του, είναι ο αριθμός ΑΔΤ ή Διαβατηρίου, ο οποίος συνήθως εμφανίζεται προσυμπληρωμένος  με την αντίστοιχη τιμή, που ο ίδιος χρήστης συμπλήρωσε στο Μηχανογραφικό Δελτίο του, διατηρώντας όμως τη δυνατότητα τροποποίησης. 

Κατά τη διαδικασία της Ηλεκτρονικής Εγγραφής, οι επιτυχόντες είναι απαραίτητο να δηλώσουν τα στοιχεία επικοινωνίας τους, αριθμό κινητού τηλεφώνου και διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τα οποία επιβεβαιώνονται μέσω σχετικών μηχανισμών της ηλεκτρονικής εφαρμογής. Επισημαίνεται ότι, η ορθότητα των στοιχείων επικοινωνίας είναι ιδιαίτερα σημαντική, καθώς οι Γραμματείες των Σχολών/Τμημάτων θα έχουν τη δυνατότητα να τα χρησιμοποιήσουν σε περαιτέρω διαδικασίες.

Επισημαίνεται ότι παρέχεται η δυνατότητα αναίρεσης αίτησης εγγραφής που έχει καταχωρισθεί και έχει λάβει αριθμό πρωτοκόλλου. Έτσι στην περίπτωση που κάποιος διαπιστώσει λανθασμένα στοιχεία στην αίτησή του κατόπιν της οριστικής υποβολής της, έχει τη δυνατότητα μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος να προχωρήσει σε αναίρεση της λανθασμένης αίτησης και την υποβολή νέας. Για τη διαδικασία της αναίρεσης ο χρήστης χρειάζεται να συμπληρώσει τον 8ψηφιο κωδικό υποψηφίου και τον Αρ.Πρωτ. της προς κατάργηση αίτησης.

Οι επιτυχόντες της ειδικής κατηγορίας των πασχόντων από σοβαρές παθήσεις, αφού πραγματοποιήσουν την ηλεκτρονική εγγραφή, πρέπει, οι ίδιοι ή μέσω εξουσιοδοτημένου προσώπου, να καταθέσουν στις Γραμματείες αυτοπροσώπως ή, εναλλακτικά, με ταχυδρομική αποστολή με συστημένη επιστολή και απόδειξη παραλαβής τα ακόλουθα δικαιολογητικά προκειμένου να ολοκληρωθεί η εγγραφή τους:

α) Ευκρινές φωτοαντίγραφο του δελτίου της αστυνομικής τους ταυτότητας ή άλλο δημόσιο έγγραφο, από το οποίο αποδεικνύεται η ακριβής ημερομηνία γέννησης και τα ονομαστικά τους στοιχεία.

β) Ευκρινές φωτοαντίγραφο του Τίτλου απόλυσης: απολυτηρίου ή πτυχίου ή αποδεικτικού του σχολείου από το οποίο αποφοίτησε.

γ) Ευκρινές φωτοαντίγραφο του Πιστοποιητικού διαπίστωσης της πάθησης που έχει εκδοθεί είτε α) από αρμόδια επταμελή Επιτροπή του νοσοκομείου, όπως αυτές συστήνονται  κάθε χρόνο, με υπουργική απόφαση, σύμφωνα με την αρ. Φ.151/17897/Β6/2014 (ΦΕΚ 358 Β΄) κοινή υπουργική απόφαση, είτε β) από την Επιτροπή εξέτασης ενστάσεων υποψηφίων με σοβαρές παθήσεις για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση σε ποσοστό 5% η οποία συγκροτείται με κοινή υπουργική απόφαση, κατόπιν εισήγησης του Κεντρικού Συμβουλίου Υγείας (ΚΕΣΥ) του Υπουργείου Υγείας.

δ) Τρεις (3) φωτογραφίες τύπου αστυνομικής ταυτότητας

Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται επίσης ότι, η εγγραφή των επιτυχόντων με την ειδική κατηγορία των Ελλήνων Πολιτών της Μουσουλμανικής Μειονότητας της Θράκης στις Σχολές και τα Τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης για το Ακαδημαϊκό έτος 2022-2023, πραγματοποιείται μέσω της ίδιας ηλεκτρονικής εφαρμογής και κατά το ίδιο χρονικό διάστημα, δηλαδή από 1  έως και 9 Σεπτεμβρίου 2022. Για την ολοκλήρωση της εγγραφής τους οι εισαχθέντες στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση με την ειδική κατηγορία των Ελλήνων Πολιτών της Μουσουλμανικής Μειονότητας της Θράκης, οφείλουν στο ίδιο διάστημα υποβολής της αίτησης ηλεκτρονικής εγγραφής (1 έως 9/9/2022) να αποστείλουν με ταχυμεταφορά (courier) ή να καταθέσουν αυτοπροσώπως στη Γραμματεία του Τμήματος / Σχολής επιτυχίας τους  σχετική βεβαίωση, ότι είναι εγγεγραμμένοι στα δημοτολόγια Δήμου του Νομού Ξάνθης, Ροδόπης ή  Έβρου. Αν έχουν μετεγγραφεί σε άλλο Δήμο άλλης περιοχής, τότε πρέπει να αποστείλουν ή να καταθέσουν αυτοπροσώπως όπως παραπάνω, βεβαίωση του συγκεκριμένου Δήμου από την οποία να προκύπτει ότι μετεγγράφηκαν σ΄ αυτόν, από Δήμο των ανωτέρων Νομών.

 

Ανακοινώνεται ότι η εξέταση του μαθήματος "Ιατρική Ηθική και Δεοντολογία" μετατίθεται για τη Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2022 και ώρα 09:30.

Παρακαλούμε δείτε στο συνημμένο αρχείο τα αποτελέσματα της αξιολόγησης των αιτήσεων που υποβλήθηκαν για τη συμμετοχή φοιτητών/τριών στο πρόγραμμα Erasmus+_Σχέδιο 2022.

Θα ακολουθήσει σχετική ενημέρωση των φοιτητών/τριών από το Γραφείο Erasmus του Πανεπιστημίου στα τέλη Αυγούστου.