Πανεπιστημιούπολη, TK 45110, Ιωάννινα
26510 07436

Main Menu

Με γνώμονα την καινοτομία, την παραγωγή γνώσης με την έρευνα, τη μετάδοση της συνολικής γνώσης με τη διδασκαλία, αλλά και την ανάπτυξη στους φοιτητές της κριτικής ικανότητας, της συνθετικής σκέψης και συγκεκριμένων δεξιοτήτων, το Τμήμα Ιατρικής, για το επόμενο διάστημα, έχει θέσει ως στρατηγικούς στόχους όλες τις συνιστώσες τις εκπαίδευσης, της έρευνας, της κλινικής πράξης και της σύνδεσης του Τμήματος με την κοινωνία.

 

Για το Σχέδιο Στρατηγικού Σχεδιασμού του Τμήματος Ιατρικής, της Σχολής Επιστημών Υγείας, του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, πατήστε εδώ.

 

Εσωτερική Αξιολόγηση: Στα πλαίσια της διαδικασίας εσωτερικής αξιολόγησης η ΟΜ.Ε.Α. του Τμήματος συνέταξε τον Δεκέμβριο του 2018 την Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης.

Περισσότερα για την Εσωτερική Αξιολόγηση και την Έκθεση Eσωτερικής Αξιολόγησης.

 

Εξωτερική Αξιολόγηση: To Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών του Τμήματός μας αξιολογήθηκε από το Συμβούλιο Αξιολόγησης και Πιστοποίησης της Εθνικής Αρχής Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘΑΑΕ), το Νοέμβριο του 2020 και έλαβε "ΑΡΙΣΤΑ" και στους δέκα άξονες αξιολόγησης του Προπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών.

Περισσότερα για την Εξωτερική Αξιολόγηση και την Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης.

Υπό το συντονισμό της ΔΑΣΤΑ Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, το Γραφείο Πρακτικής Άσκησης υλοποιεί το Πρόγραμμα «Πρακτική Άσκηση Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Ιωαννίνων», που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και το ελληνικό δημόσιο μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανταγωνιστικότητα Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία 2014-2020», ΕΣΠΑ 2014-2020.

Η Πρακτική Άσκηση είναι ενσωματωμένη στο προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών ως προαιρετικό κατ’ επιλογή μάθημα με 2 επιπλέον ECTS και έχει μεγάλη ανταπόκριση τόσο στους φοιτητές του Ιατρικού Τμήματος (με συμμετοχή τουλάχιστον 40 φοιτητών κάθε ακαδημαϊκό έτος τα τελευταία 5 έτη) όσο και σε δημόσιους φορείς υγείας.

Με τον τρόπο αυτό, αναδεικνύεται η σύνδεση του προπτυχιακού προγράμματος σπουδών με τις ανάγκες της κοινωνίας και τις πραγματικές συνθήκες εργασίας.

Ο κανονισμός Πρακτικής Άσκησης του Τμήματος φαίνεται εδώ.

Θεωρώντας ότι η ακαδημαϊκή συμβουλευτική θα συμβάλλει σημαντικά στην επιτυχία των σπουδών των φοιτητών, το Τμήμα Ιατρικής έχει εγκρίνει τον Κανονισμό του Ακαδημαϊκού Συμβούλου προκειμένου οι ακαδημαϊκοί σύμβουλοι να αναλάβουν την καθοδήγηση φοιτητών.

Ο θεσμός του ακαδημαϊκού συμβούλου σπουδών στηρίζεται στο άρθρο 35 (Νόμος 4009_2011 ΦΕΚ Α 195) όπου αναφέρεται ότι «Ο σύμβουλος σπουδών καθοδηγεί και υποστηρίζει τους φοιτητές στα προγράμματα σπουδών τους. Με τον Εσωτερικό Κανονισμό κάθε ιδρύματος ορίζεται η εκ περιτροπής ανάθεση καθηκόντων συμβούλου σπουδών σε καθηγητές …..»

Περισσότερα για τον θεσμό του Ακαδημαϊκού Συμβούλου και το νομοθετικό πλαίσιο που διέπει τον θεσμό, βρίσκονται στον σύνδεσμο.

Δείγμα της καρτέλας φοιτητή που συμπληρώνει ο Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος.

Ανακοίνωση προς τους φοιτητές, για τον Ακαδημαϊκό Σύμβουλο, και το αρχείο από το οποίο οι φοιτητές ενημερώνονται για τον Ακαδημαϊκό Υπεύθυνο στον οποίο θα απευθυνθούν.

Το «Έλα στη θέση μου, Γιατρέ!» αποτελεί μια εξ ολοκλήρου βιωματική εκπαίδευση που στόχο έχει την ανάπτυξη της ενσυναίσθησης στους φοιτητές της Ιατρικής. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα σχεδίασε ο κ. Βασίλης Κιοσσές, ψυχολόγος, εκπαιδευμένος στην Προσωποκεντρική Συμβουλευτική, υποψήφιος Διδάκτορας Ιατρικής υπό την επίβλεψη του Αναπληρωτή Καθηγητή Υγιεινής και Ιατρικής Εκπαίδευσης κ. Ιωάννη Δημολιάτη, στο Εργαστήριο Υγιεινής και Επιδημιολογίας.

Πρόκειται για ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα εκπαίδευσης για τα ελληνικά και διεθνή δεδομένα, το οποίο αποτελεί πλέον μέρος του προγράμματος σπουδών ως επιλεγόμενο μάθημα για τους φοιτητές Ιατρικής.

Περισσότερα Άρθρα...