Περιεχόμενο του Μαθήματος: Αναπαραγωγή υγειακού δυναμικού: η εκπαιδευτική στρατηγική 'Μάθηση που Βασίζεται σε Προβλήματα'. Τι είναι υγεία (και τι αρρώστια). Αίτια υγείας και αίτια αρρώστιας. Τι είναι Πολιτική και τι Πολιτική Υγείας. Πόσους γιατρούς χρειάζεται η χώρα. Συστήματα υγείας. Πόσους και ποιους επαγγελματίες υγείας χρειάζεται η χώρα. Η Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας και η Πολιτική 'Υγεία για όλους'. Μελέτες Υγειακών Επιπτώσεων (ΜΥΕ). Ο ιδανικός υπουργός υγείας. Διεθνής Υγεία και Υγιεινή.
Μορφή και εκβάσεις διδασκαλίας: Διδασκαλία μικρής ομάδας με την τεχνική Μάθηση που Βασίζεται σε Προβλήματα. Αξιολογείται η ενεργός συμμετοχή καθόλη τη διάρκεια του μαθήματος. Στην τελευταία συνεδρία θα γίνει αυτοαξιολόγηση και αξιολόγηση όλης της ομάδας και του διδάσκοντος.
Οι στόχοι του μαθήματος είναι οι φοιτητές να:
Προτεινόμενο σύγγραμα: Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας: Υγεία 21: υγεία για όλους τον 21ο αιώνα. Μετάφραση-επιμέλεια: Γ Δημολιάτης (μετάφραση-επιμέλεια) Εκδόσεις τυπωθήτω Γιώργος Δαρδανός, Αθήνα 2002
Ώρες εκπαίδευσης για κάθε φοιτητή: 26
Εξάμηνο Σπουδών: 1ο
ECTS: 2